Arızalı Ürün
Yeni ürünüm arızalandı, ne yapmalıyım?
Satın aldığınız ürün arızalandığında, gerekli incelemelerin yapılabilmesi için yetkili servise gönderilir.
Ürünün onarımı veya değişimine, yetkili servis incelemesi sonucu karar verilir.
Ürününüz de arıza meydana geldiyse kendiniz veya bizim aracılığımızla yetkili servise gönderebilirsiniz.
Bizim aracılığımızla servise göndermek için ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde arıza bildirimi yapmalısınız.
Ürünün onarımı veya değişimine, yetkili servis incelemesi sonucu karar verilir.
Ürününüz de arıza meydana geldiyse kendiniz veya bizim aracılığımızla yetkili servise gönderebilirsiniz.
Bizim aracılığımızla servise göndermek için ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde arıza bildirimi yapmalısınız.
Bunun için "Hesabım” altında "Arıza / İade Takibi” bölümünden başvurunuzu yapmalısınız.